چکیده ای از صحبت های این رزمنده سایبری : 


این اواخر هم صفحه‌ای منتسب به مریم رجوی در اینستاگرام وجود داشت که در حدود 800 هزار نفر در آن عضو بودند. مریم رجوی در این پیج آموزش‌های ساخت وسایل شورش و خرابکاری را می‌داد و البته تحرکات ضد انقلابی و نفرت پراکنی بسیاری هم در این صفحه در حال انجام بود. از اقدامات قومیتی و دعواهای اقوام بگیرید تا بحث‌های ملیتی و مذهبی، منافقین از هر روزنه و هر اتفاقی برای ضربه زدن و تفرقه انداختن بین مردم ایران استفاده می‌کنند.

بسیاری از دوستان و البته کسانی که در فضای مجازی بنده را می‌شناختند هم درخواست می‌کردند که نباید بگذارید این آدم‌ها به این راحتی فعالیت کنند. البته خواسته‌شان هم بحق است چرا که کشور به آرامش نیاز دارد و اتحاد این روزها بیشتر از هرچیز برای رفع مشکلات مردم نیاز است.

هر مشکلی هم که از لحاظ اقتصادی در ایران باشد برای ایران است و اجازه نمی‌دهیم که کسی از خارج کشور برای ما نسخه‌پیچی کند. کسی که خودش فرار کرده و در آغوش غرب حقوق‌بگیر دشمنان ماست حالا بیاید و بخواهد در مسائل داخلی ما دخالت کند.

از طرفی منافقین منفورترین آدم‌ها در ایران هستند، ما اگر از گرسنگی هم بمیریم دست به دامان چنین آدم‌هایی نخواهیم شد، چه کسی جنایات دهه 60 آنها را فراموش می‌کند؟ آیا واقعاً کسی هست که شهادت مظلومانه زن‌ها و بچه‌ها و کودکان را که در شهرهای مختلف هدف ترورهای کور آنها قرار گرفتند را فراموش کرده باشد؟ منافقین باید بدانند که خون صیاد شیرازی‌ها هنوز در این کشور می‌جوشد. همانطور که می‌بینید مریم رجوی هم صید شد و نتوانست در اینستاگرام باقی بماند. یک صفحه دیگر هم باز کرد که آن را هم با 80 هزار نفر عضو بستم و تا آخر عمر به این کار ادامه خواهم داد.

البته پس از این اقدام تهدیدهایی هم از سوی منافقین صورت گرفت و پیام‌های هشدار بسیاری برای من فرستادند اما باز هم از این کارم دست نکشیدم.

موضوعات: بدون موضوع